PDA

Se full versjon : VIKTIG: Folk oppfatter isis-forumet negativt.

Silje og Tindra
14-03-2007, 19:04
Begynner denne posten med å si at jeg er kjempestolt av dere her inne på isisforumet; her har vi gode og saklige tråder, ingen personangrep (i debatt) eller lignende og vi debatterer alle sammen - fra turrytter til "den øverste klasse". Det er rett og slett trivelig og sosialt her inne.

Men, når det er sagt, ble jeg kontaktet av en person i dag (nei, tror dere at dere vet hvem det er, så er det antagelig feil) som gjorde meg oppmerksom på at folk som ikke nødvendigvis er registrerte her på forumet synes det begynner å bli mye.. negativt. Spesielt nevnt var snikksnakket rundt legning i snikksnakk-tråden - personer som er nevnt i denne spesielle sammenhengen er visstnok inne her og leser og oppfatter det hele som ubehagelig. I tillegg var det diverse annet småtteri; omtale av personer, hester og lignende som det ble reagert på.

Jeg skylder ikke på noen som helst her - det er en grunn for at jeg ikke har moderert noe spesielt på dette forumet - og det er fordi jeg som moderator ikke syntes det har gått over streken noe steder. Hell yeah, jeg har jo selv sittet her og moret meg sammen med dere. :-)

Vi får rett og slett tenke litt ekstra over hva vi skriver? Eller noe?

Når det er sagt - dere som er inne her og smugleser - det er fullstendig mulig å registrere seg her og likevel være anonym. På denne måten kan dere selv delta og få rettet opp i ting dere synes er unødvendige/feilaktige. Alternativt kan dere på denne måten ta kontakt med meg, andre moderatorer eller admin av siden for å få rettet opp i ting.

:-)

Frekja
14-03-2007, 19:51
Og da vil jeg forte meg å beklage hvis jeg på noen måte har støtt noen, uansett hvilken tråd det gjelder. Det har aldri vært meninga, sorry

Drue
14-03-2007, 20:01
Henger meg på den Frekja. Ikke meningen å såre noen.

Silje og Tindra
14-03-2007, 20:09
Signerer de to ovenfor. :-)
(Men som sagt, gjerne fint om dere tar opp sånt direkte)

embla
14-03-2007, 20:14
Jeg sier det samme, håper ingen har tatt seg nær av kommentarer fra min kant. Det var vel særlig den "forum-daten" forrige helg som ble litt fnisete og usaklig, i alle fall fra min kant. Beklager i tilfellet hvis noen følte seg støtt etter det.

Ellers står jeg for det jeg kommenterer om forskjellige hester, og prøver å være saklig. Jeg mener det må være rom for litt synsing rundt forskjellige temaer, om det er hingster, hopper, treningsmetoder ol, uten at det blir oppfattet sårende eller "personlig":)

Tar gjerne et hint pr PM hvis noen føler seg såret eller tråkket på av innlegg fra meg:)

Karen
14-03-2007, 20:37
Jeg tror ikke jeg har skrevet så veldig mye om andre, både folk og 4-beinte, annet enn bare poitivt.

men om jeg har skrevet noe, etter eller annet, som har såret noen e.l. beklager jeg det!

Shadowfax
14-03-2007, 21:08
Får vel slenge seg på og beklage om noen vernetupper har blitt bulket.
Selv synes jeg det er en god tone her med mye interessant og lærerik lesning.
Ellers skrev vel egentlig embla resten av det jeg hadde på hjertet. :)

Flashback
14-03-2007, 21:10
Det kan være det er meg, og da beklager jeg. Ellers tror jeg bare jeg har snakka stygt om man og hale hos Hlökk, men det er jo sant.. :roll: Høhø..

Kurre
14-03-2007, 21:12
Skriver under på de andres over her.
har jeg sleivet med kjeften var det ikke meningen å tråkke på noen tær.

Når det gjelder allurat den retningen diskusjonen tok i helgen så skjønner jeg det godt om noen følte det ble utrivelig.

At det menes noe om hester ( av alle kjønn) og at treningsmetoder/ridemetoder settes under lupen ser jeg igrunn på som positivt.

Om man er f.eks ute og underviser og skal videreføre ting til andre ryttere må man også kunne stå for det man videreformidler.
Samme er som rytter.Man må da kunne stå for de metodene man bruker?

Jeg har ofte måttet tenke etter både en og tre ganger når jeg har fått et spørsmål elleren kritisk kommentar og slikt kommer man enda videre på.

En klokere person enn meg sa en gang at "Du må ha en sterk rygg for å kunne være instruktør ikke minst fordi stort sett alle vil ha en mening om det du gjør"
Tror det er veldig sant jeg.

Man må da ha lov til å si at "det og det bittet" eller "den og den måten å trene overganger på" ikke er den måten man ville gjøre det på selv?

Nå reiser jeg OT igjen...Sykler full fart ut på et jorde...
jaja.
Fikk jeg frem det jeg ville si? Håper det.

Cecilie_Stormur
14-03-2007, 23:47
Åh... Dette var ikke noe gøy! Var vel jeg som begynte også faktisk, uten at jeg da viste hvor det skulle bære... Åff, dårlig dårlig samvittighet....

Dugur
17-03-2007, 11:49
Får vel slenge seg på og beklage om noen vernetupper har blitt bulket.
Selv synes jeg det er en god tone her med mye interessant og lærerik lesning.
Ellers skrev vel egentlig embla resten av det jeg hadde på hjertet. :)

slenger meg på her jeg.. helt enig:)
beklager!

Cecilie_Stormur
17-03-2007, 18:31
ikke for å være kjip eller noe...men er vel ikke særlig positivt for isisforumet at denne er klistra heller...?

Therese
17-03-2007, 18:34
Meninga er vel at folk kanskje skal tenke seg litt ekstra om før de poster.

Cecilie_Stormur
18-03-2007, 00:33
joa, men den overskriften a gitt...

Silje og Tindra
18-03-2007, 02:23
Hva ønsker du at overskriften skal være da, Cecilie? Jeg prøvde en liten stund med en annen, resultatet var at ingen leste tråden, derfor måtte jeg ha en overskrift som fanget de tråden var ment å fange. Så, et bedre forslag?

Klistret har Therese allerede svart på. For at folk skal lese den, og tenke seg om før de poster.

Denne tråden blir tatt ned om en stund, eller slettet. Vi får se. Snikksnakk er nå ryddet opp i.

Silje og Tindra
18-03-2007, 11:53
Denne tråden er nå tatt vekk fra klistret, og stengt. Jeg regner med alle har fått det med seg, derfor lar vi den dø ut i stillhet snarere enn å fjerne den helt. :-)