PDA

Se full versjon : Hestamix!

Furia
13-03-2007, 14:05
Er d noen som kjenner til Hestamix? de sier d skal være bra for eksemhester,noen som har erfaringer med d? Og hvor mye gir dere?

Bente & Etanec
13-03-2007, 14:19
Nå har ikke jeg isis da, men masse erfaringer med St.Hippolyt og bl.a. Hestamixen.
Jeg har bare positive ting og si om Hestamix, den har gitt mine hester en flott blank pels og de er sunne og friske.
Nå bruker jeg andre fòrtyper også da, særlig til gamleponnis som har slitt med bronkiene sine og revmatisme. Og det er nok takket være St.Hippolyt sitt tilleggsfòr at vi enda har gamleponnis.

Når araberen min er i trening gir jeg ham 1 liter Hestamix til dagen.

KatrineB
18-03-2007, 11:11
Også frnøyd med hesten min.. Hun har aldri hatt så bra hold vinterstid før, og så fin pels. Hesten virker sunn og frisk, våken, avslappa og fin

Drue
18-03-2007, 23:59
Var et sted jeg så en sammenlikning av innholdet av hestamix og vanlig norsk for. Etter å ha sett de syke verdiene det var på noen av vitaminene og sånn i hestamix så holder jeg meg langt unna. Sverger fortsatt til det norske foret.

stallflua
19-03-2007, 01:03
Hvis du skal prøve det i forhold til kløe på hest, skal du begynne med å gi hesten din en kur med MicroVital ( fra St. Hippolyts ). Da kjøper du bøtter på 3 kg og gir denne bøtta ( ca 1 1/2 mnd foring ). Etter endt kur, skal du ha opphold en liten periode ( ca 14 dager ) for å se om dette har fungert. Ved dårlig effekt gir man en slik kur til. Dette er en mye bedre kur for hestene,og ikke minst en mer effektiv kur for hestene enn å begynne med å gi bare Hestamix. Var i vertfall det jeg fikk anbefalt av sjefen for St. Hippolyts i Dk. Jeg fikk anbefalt Naturmuslien til min hest ( fjordhoppe ). ca 100 gr / kg hest, og da dekker det opp daglig behov for vitamin / mineral. MicroVitalen kan en gi uanvhengig av hvilke annet fortype man bruker.
( Jeg har ikke begynt å prøve dette selv, men fikk det som sagt anbefalt )